Pozycjonowanie

...................................................................................................................................................

Rok założenia 1992. (tel.bezp.: 502-559-779)

Nowe "Atelier-Jagódka" zaprasza w Toruniu na ul. Jagodową 9

Projektujemy i wykonujemy: KUCHNIE-exkluzywne i KUCHNIE-standardowe, szafy-garderoby, Biura, Sklepy, Gabinety kadry kierowniczej, Gabinety Lekarskie,...

"Bezpłatnie dojeżdżamy do klientów na pomiar i uzgodnienia"

"Bezpłatne projekty CAD dla naszych klientów"

OHQ w internecie:

OHQ na GOOGLA'CH Kolekcje wykonań OHQ

....................Produkujemy MEBLE Twoich marzeń!...................

Akcje społeczne OHQ: Toruń najlepszym miejscem na Port multimodalny na Wiœle!:

Port Kontenerowy Toruń Toruń Miastem Portowym

Data ost. aktualizacji: 20-12-2009 23:45    Mamy dziś : środę, 09 pazdziernika 2024 roku. Od początku roku upłynęło już 283 dni

Menu:

Strona główna
Kontakt z nami
Oferta kooperacji
Nasi partnerzy

Przykłady realizacji:

Nasze wystroje wnętrz:
Biura i urzędy
Gabinety kadry    kierowniczej
Sekretariaty, sale    konferencyjne
Salony sprzedaży
Stanowiska    CAD/DTP/CAM
Szkoły - pracownie    komputerowe
Domowe stanowiska    PC
Pomieszczenia    socjalne, szatnie
Kuchnie
Gabinety lekarskie
Hotele, recepcje
Sklepy, lady, boxy
Stanowiska    serwisowe
Kontenery biurowe,    mieszkalne, socjalne

Napisz do nas

Dane techniczne:

Meble biurowe:
  System Slant
  System Vertic
  System Basic
  Meble popularne
  Szafy, kontenery,       regały
Kuchnie
Meble sklepowe
Meble szkolne
Szafy z drzwiami    przesuwanymi

Licznik odwiedzin


 

 
Zapraszamy ponownie
Strona systematycznie uaktualniana !!!

© 2003-2010 by OHQ
statystyka

Nasi dostawcy:

Konglomerat na blaty:

Płyty i blaty:

Fronty:

Akcesoeia:

...:: Sekretariaty, sale konferencyjne ::...

Sekretariat w każdej firmie spełnia niesamowicie ważną rolę. Mnogość i różnorodność wykonywanych tu czynności stwarza duże problemy z funkcjonalnym, a zarazem estetycznym wystrojem tych pomieszczeń. W tym artykule spróbujemy przeanalizować jakie funkcje spełniają sekretariaty i jakie stwarza to wymagania w stosunku do wyposażenia go w meble i inny sprzęt. Oto jakie funkcje spełniają najczęściej sekretariaty:

Organizowanie i wspomaganie pracy szefa, a często całego zarządu Firmy lub Urzędu. Dla sprawnego wypełnienia przez sekretariat tej misji wymagany jest łatwy dostęp obsługi do komputera (za pomocą którego tworzony jest harmonogram pracy szefa i bieżąca korespondencja wewnętrzna i zewnętrzna), nieodzowny jest również swobodny dostęp do telefonu, faksu, drukarki i kserokopiarki (dobrze gdy te funkcje wykonuje jedno urządzenie).

Sekretariat musi jednocześnie sterować przepływem interesantów zewnętrznych jak i wewnętrznych. W tym celu w sekretariacie powinno znajdować się miejsce do przechowania odzieży zewnętrznej interesantów, oraz miejsce do chwilowego ich spoczynku - "poczekalnia". Tutaj poza krzesełkami powinna znajdować się ława lepiej stół, przy którym można skrócić czas wyczekiwania popijając kawę lub robiąc dalsze notatki przydatne do spotkania z szefem firmy.
W razie potrzeby zorganizowania większego spotkania czy narady, w pobliżu powinna znajdować się sala konferencyjna.
Do obsługi interesantów i szefów przydatny jest nieskrępowany dostęp do segmentu kuchennego lub choćby jego namiastki.

Zarządzanie łącznością szefa.
Osoba obsługująca sekretariat często w firmie zastępuje telefonistkę i łączy rozmowy nie tylko do swojego szefa, ale również całej firmy. Obsłudze sekretariatu należy więc zapewnić łatwy dostęp do telefonu lub konsoli centralki telefonicznej, oraz do faksu i komputera za pomocą którego czasami zarządza korespondencją elektroniczną.

Zarządzanie tradycyjną korespondencją przychodzącą, i wychodzącą.
Ten problem oprócz czynności zarejestrowania wpływu i wypływu korespondencji dokonywanej najczęściej za pomocą komputera, wymaga dodatkowo pewnej przestrzeni potrzebnej do posegregowania jej i dystrybucji wewnętrznej lub na zewnątrz. Do tego celu spotyka się szufladki lub szafki z przegrodami dla poszczególnych kierowników działów i pracowników samodzielnych. Stanowisko obsługi korespondencji powinno dodatkowo zapewnić jej poufność. W większych firmach do pełnienia tej funkcji powoływane są oddzielne biura.

Funkcja reprezentacyjna:
Należy pamiętać, iż sekretariat często jest pierwszym biurem z którym ma kontakt petent z zewnątrz. Wrażenia estetyczne jakich tu doznał będą budowały jego opinię o pozycji i profesjonalizmie Waszej Firmy.

Z tej wstępnej analizy zasad budowy sekretariatu widzimy, iż funkcjonalne wyposażenie tych bardzo złożonych i specyficznych biur, często stwarza poważne problemy. Przystępując do projektowania wystroju sekretariatu należy bardzo dokładnie przeanalizować jakie funkcje w danym przypadku są dominujące. Dobrze funkcjonujący sekretariat ułatwia i intensyfikuje pracę zarządu, dlatego wyposażenie sekretariatu musi zapewniać ergonomię pracy obsługi, a estetyczne wykończenie wystroju ma zapewnić poczucie komfortu i zadowolenia.

Sale konferencyjne:

Modyfikowana sala konferencyjna 25/45 osób:

Kierując się potrzebami użytkownika takimi jak: rodzaj pracy, powierzchnia przeznaczona do wyposażenia, oraz zasobność portfela klienta, z systemów mebli produkcji "OHQ": "VERTIC", SLANT", lub "BASIC" można zrealizować każde pomieszczenie biurowe i urzędu (łącznie z gabinetami kadry kierowniczej, recepcjami, salami konferencyjnymi ....)

Zależnie od potrzeb i powierzchni zadysponowanej przez przyszłego użytkownika, dobieramy za pomocą komputera odpowiednią ilość i głębokość mebli biurowych "OHQ", które wykonywane są w trzech głębokościach tj. 600mm, 700mm, 800mm (700mm - wymiar optymalny).

Poziom Referencji ustalamy dobierając jedną z proponowanych pięciu grubości blatów:

OHQ - MEBLE.pl inż Krzysztof Dominikowski; Ul. Jagodowa 9; Tel.bezp.+48 502-559-779

Strona główna | Kontakt

analytics dla - ohq-meble.torun.pl